Tedd félre a "hírleveles" előítéleteidet és keresd a SPAM mappában! :)
Ha feliratkozol egy hírlevélre, általában rögtön ömleni kezdenek az értékesítési célú automatizált levelek, amik egyre erőszakosaban akarnak rábeszélni, hogy VEGYÉL-VEGYÉL-VEGYÉL, mert ha nem, akkor neked véged.
Itt a feliratkozást követően semmi sem jön, van, hogy hónapokig.:) Nincs automatizmus, ami kiküld, nincsenek előre megírt értékesítési szövegek, ez sokkal inkább egy értesítő, mint meggyőzési eszköz. Annyira béna az egész, hogy sokszor a Spam mappában landol, szóval úgy kell keresni.:)
ELŐRENDELÉSI LEHETŐSÉG → A készlet nem túl nagy, a példányszámok limitáltak, van amiből 1-2, van amiből 5-10 darab készül csak egy évben és egy ideje elég gyorsan elfogy, szóval ha időben szeretnél lecsapni egy manóra, vagy házikóra, akkor mindenképp ajánlott e-mailben értesítőt kérni róla, hogy mikor elérhető.
A KARÁCSONYI KÉSZLETRŐL A HÍRLEVELESEK 2-3 NAPPAL ELŐBB ÉRTESÜLNEK MAJD, MINT AKIK "csaK" A FACEBOOKON KÖVETNEK.
ACEBOOK MONOPÓLIUM → nehezen, de elképzelhető, hogy egyszer nem lesz Facebook ha így járunk, meg tudom majd írni, hol gyűlünk össze újra:) Nem maradsz le olyasmiről, ami igazán llényeges, de a Facebook eseleg másképp dönt. Mert jó, ha tudjuk, hogy A FACEBOOK NEM A MIÉNK, MÉG AKKOR SEM HA ÁLTALÁBAN ÚGY ÉREZZÜK.*
NINCS REKLÁMKÖLTSÉG → szemben a fizetős Facebook, vagy Google hirdetésekkel az e-mail küldés még mindig ingyen van, és ha belegondolsz, ez mindenkinek jó: a nem létező reklámköltséget biztosan nem a megrendelők fogják megfizetni.
Hírek, időszakos kedvezmények, akciók - évente egy-egy alkaommal.
*A acebook elsősorban a acebooké és teljesen kiszámíthatóan a maga -illetve a hirdetői- érdekeit helyezi előtérbe: hiba kedvelsz egy oldalt, nem biztos, hogy minden bejegyzését látod, ha helyette inkább fizetős hirdetésekkel pakolják tele az idővonaladat. Ezzel párhuzamosan nekem felajánlják, hogy hirdessek, ha el akarom érni a Mesekerámia kedvelőit, de ehhez nem árt felvenni a versenyt a nagy lakberendezési márkák reklámköltségvetésével. :-(
de az adataiddal sem élek vissza.
Évente minimum 3-4, maximum 15 levélre lehet számítani.
Adatkezelési nyilvántartási szám: NAIH-105069/2016. Adatvédelmi Nyilatkozat >>